torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton

Hej! :D

sitter nu hemma hos farmor och michelle och jonas gick precis till bussen. Kicki och börje skulle oxå åka hem. Det har vart en lyckad kväll och jag har haft det trevligt med god mat. Farmor haer lyckats bra även om VISSA faktiskt fått i sig lite för mycket alkohol. MYCKET stoj och stim ifrån dem vuxna. xD hahaha!

Vi har spelat spelat spel, "med andra ord" och det gick ju sådär, eftersom VISSA fuskade och inte kunde hålla käften när vi spelade. Det va ju inte så kul. men men... jag nämner inga namn ( farfar, pappa, börje, arne ( gubbarna) -,- *suck*

sen så satt jag och pratade med Lotta och Michelle. Mina farbröders flickvänner :) jättetrevligt. skönt att ha dem att kunna vända sig till :)

sen så vid tolvslaget så gick vi ut och smällde raketer. xD haha! kul. jag vart så himla faschinerad av hur frosten såg ut. den va som grovt flingsalt. jättehäftigt. Nu fattar nu säkert inte men, det va coolt. Lyckades inte riktigt ta nån bra bild på det, men jag fick bra bilder på raketerna och så latjade jag lite med tomteblossen så det vart halvt balla bilder.

Hela tiden när jag fotade så hade jag hon Eva Blixman i tankarna xD haha! hon får så sjukt bra bilder. ( förebild ) hehe :P

men nu ska jag nog dra mig... hade en bra kväll med mycket skratt. berättar mer imorrn när jag kommer hem. då får jag också möjlighet att kunna ladda in bilderna som jag tagit :)

hörs vidare imorrn ;)<333

pusspuss
/Dannie

Inga kommentarer: