måndag 29 december 2008

Ny Header

Hej!

sitter nu och beundrar över hur bra min Header vart, ;)

imorrn elr "IDAG" ska jag till Sickla och inköpa Ps spel tror jag! :) om pappa går med på det, vi ska iaf åka och kolla. han var så himla snäll och lät mig köpa halsduk möss OCH vantar idag i farsta. jag hade räknat med att det bara skulle följa med en halsduk hem och inte alla tre. men men. det enda är väl att han är så himla retsam och han kan inte riktigt inse att jag är stor nu så då blir det lätt tjafs.
men men...

om två dagar är det nyårsafton. då ska vi till farmor. Funderar på om jag ska ringa farmor och säga till henne att jag står för desserten ;) hehe!
gjorde det förra året. DET VA EN SUCCÈ! men sen e man ju en begåvning i köket xD ahaha! seriöst så e jag duktig på att laga mat!
aja, nu ska jag inte sitta och skryta.
ska nog laga min succéfulla fruktsalsa och sedan servera med vaniljgräddglass :D, mmhhmm! DET kommer jag få Credit för! ;)
måste bara prata med pappa om det.

sen imorrn ska vi köpa typ några enstaka raketer och sedan ska vi se till att istället lägga pengarna på fler STORA tomtebloss :) dem e mysiga!

JAG personligen tkr inte att fyrverkerier är värda så mkt pengar som dem är. det e liksom lika med att man eldar upp pengarna. men det e bara vad jag tkr! dem är ju fina men det är inget JAG tycker är viktigt att lägga pengarna på. det finns viktigare saker i livet! :)

aja... vi ska iallafall köpa några raketer.

sen så ska jag kanske in till Östermalm med Erica :) men det har jag sagt ^^

ska köpa puderborste kanske och se om jag hittar nåt snyggis smink kanske.. på nyårsafton ska jag vara uppklädd...

:)
men tills dess, vi hörs imorrn, måste vila ögonen nu! ^^ och HUVUDET! :)

Baj Baj
/Dannie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju en jättefin ny header du gjort! :o))

GOTT NYTT ÅR!!

kram Eva