onsdag 17 december 2008

Vadå Lite på folk?

Hej!

sitter och kollar på "Hairspray" xD haha. den är helt okej!

imorrn är det dem sista föreställningarna, sen ska jag åka till farsta och mysa med Sofia, vi ska handla julklappar ;) mys mys!

sen på fredag så är det julavslutning och sen är det fasen jullov asså :D yay! fast jag kommer sakna kompisar under lovet. sen är det januari, sen åker jag till thailand nästan direkt :D

vi upptäckte en tråkig sak idag i skolan. nån i klassen kan ha stulit saker av tre tjejer i klassen. Fridas smink har blivit stulet och Alecs plattång för 800 kronor har blivit baxad. sen upptäckte sandra att hennes smink neccesär oxå har blivit snodd. gud vad dåligt och tråkigt. man känner liksom att man inte litar på folk och det blir en tråkig osäkerhet. Sandras neccesär är vi 97 % säkra på att det är nån i klassen drf hon hade haft dem med till skolan och under scenen har det bara vart klassen och dem har försvunnit då. så då måste det vara nån i klassen.

aja, hoppas saker och ting kommer fram och att det löser sig. jag tycker jättesynd om Alec eftersom hon förlorade en hel plattång liksom. dyrt, väldigt dyrt.

bloggar mer imorrn på kvällen kanske. jag ska på teater imorrn oxå :P najs najs! sista inför jul!
sen ska jag handla med sofia så det blir såklart senare på kvällen ;P men det blir det ju alltid ^^

Puss!

ps. Godnatt kram tillägnas: Kajsan, Sofia, Sannisch, wLilmLa, Maria, Sandruu, Fanny älsk och frida älsklingen ;) puss på alla!

/Dannie

Inga kommentarer: