fredag 26 december 2008

Julhelgen

Hejsan!

sitter och kollar på tv nu, nån film med Tom Hanks. jaha, så nu är julen typ över snart. Det va jul kul -,-, säger bara FY FAN! detr är skit att julen är över.
igår så sket sig det mesta av min dag. JULDAGEN! FATTA DET. det vart bara en enda skitsmet av allting, men pappa säger ju att det är mitt fel. aja, jag orkar bara inte bry mig längre.
samma idag, allt känns fortfarande lätt piss efter igår. men men!
samt så saknar jag mamma så in i helvete och pappa säger att jag "PRATAR" för lite. men WTF, jag kanske inte VILL prata med honom. aja, det är väl som det alltid är. DET ÄR MIG, det är fel på.
i mellandagarna ska jag handla målarfärger, syrran och jag ska kolla efter PS2 spel och jag ska handla en puderborste oxå. sen ska jag kanske åka till stan, frågar nog om Sofia vill åka med :)
På nyårsafton ska vi hem till farmor. dem va hos oss på julafton!

jag fick bra julklappar iallafall. det ENDA jag saknade xD haha! va en Ipod. men det va annars bra julklappar jag fick. det va en bra julafton. det enda jag kan klaga på är hur gårdagen vart. jag kan säga; jag va nere och mådde piss.

en bra julklapp jag fick var att jag ska få byta till Comviq. ÄNTLIGEN. nu Sofia :D, nu kan jag messa gratis till dej :D, och samma med Fanny och alla andra med Comviq.

så nu och framåt så kommer lovet att gå skitfort och sen är det skola igen! :( usch!

aja, nu ska jag kolla vidare på filmen och sen så ska vi nog äta tidig middag.

bloggar senare :)
//Dannie

Inga kommentarer: