måndag 22 december 2008

Shopping

Hej!

sitter nu och kollar på Project Runaway :D yaaaay!

va i farsta på förmiddan :) handlade det sista innan julen! kanske måste dit imorrn oxå ;( usch!
om det inte finns annat som jag måste göra ^^

ikväll ska jag och mina syskon dekorera vårt pepparkakashus :) det kmr bli mys hoppas jag!

sen imorrn är det abslout det sista som ska göras! jag och min syster ska panta våran pant. vi får nämligen pengarna och då kan jag köpa det smink jag vill ha! sen ska jag köpa hårfärg oxå xD haha!
ska färga ROSA slingor i luggen! ;)

kmr bli fin fint! men tills dess får jag köra med färgspray! :/ aja! det funkar det med! :P

imorrn ska jag möta sofia oxå, då ska vi byta julklappar :)
ska lämna fannys klapp också! :)

sen är det ju oxå JULAFTON pm TVÅ DAGAR!! XO XO omg! jag kna inte tro det xD haha! man har nästan ingen julkänsla eftersom det saknas snö! :(
iaf

nu har enkät undersökningen avslutats! svaret som kom fram va; att dem flesta skulle vilja ha tekingrejer!
:)

men nu ska jag chatta med Jokke lite, han är i USA och firar jul hos sin pappa! :)

puss på er! bloggar senare! ;)
/Dannie

Inga kommentarer: