söndag 28 december 2008

PS2

Hejsan Svejsan Allehopa!



Ska nu gå till sängs strax. Idag har jag vart hemma, IGEN! xD
imorrn, elr snarare idag kanske man ska säga, så ska jag till farsta och kolla några saker sen ska vi åka till Sickla och kolla på Ps2 spel :D yay!



idag så provade jag ett av våra nya ps spel som vi fick i julklapp.. det hette Lora Craft och handlar om den där agentjejen, så man ska typ lösa banor och göra uppdrag. ganska kul när man fick till det xD, jag kan säga att jag skrek när det inte gick som jag ville, hehe.
men men.. jag fick till det tillslut och nu så har jag kommit hyfsat långt, fast det är MYCKET kvar innan, Leveln är avslutad. Pappa tyckte jag va brutal när det va dags att andvända the gun. xD haha! men men..

nu ska jag sova och ni får ha det gött... bloggar mer imorrn möjligtvis! :)

puss <33
/Dannie

Inga kommentarer: