söndag 14 december 2008

varken bio elr nån anton!

Hejsan svejsan alla söta människor! ;)

sitter nu och kollar runt lite på bdb! det va ett bra tag sen jag va inne där XD haha, har inte pallat! ^^

aja. klockan nu är 02:19 och jag ska faktiskt ta och sova snart, även om jag inte vill. ska ju träffa Anton imorrn och då är det klart att man vill vara på alerten ( folk får tolka som dem vill -.- ) sen så ska jag oxå träffa Trixi :)
skulle ha vart på bio idag men min pappa sa nej, att jag va för liten för att vara inne i stan så sent -,- jag ba: men av fan! jag är med äldre som jag känner, det är skillnad. sen ska jag på bion och inget annat!
han sa såklart: NEJ DANIELA! DU ÄR BAARA TRETTON! sen sa han en massa andra saker som jag inte vill skriva häär :$

hatar seriöst honom ibland. :@:@:@
aja.. sen på det, näör jag redan va nere över att jhag vart tvingad till min farmor, så messar anton och undrar om vi ska träffas, och Trixi, undrar om vi tre ska träffas. hon, jag å anton! usch usch! kändes tugnt att behöva säga, jag kan inte för jag sitter fast hemma hos min farmor. :(

även om jag hade kul här med, när Lotta och Mathias och Michelle å Jonas va här. :)
så ville jag ju på bion med mina underbara vänner :( och träffa anton :'(

det fick lov att lösa sig som det va, jag verkar ju ha överlevt, men för MIG. har det vart en tuff dag. ALLT pga PAPPA till d*mhuve. :(

imorrn ska jag se till att komma hem i god tid för jag ska träffa trixi oxh anton då istället. det kmr bli mys mys! ;)

nu ska jag straxx dra mig.




/Dannie

Ps: älskar er alla underbara vänner runt omkring mig, även om ni kanske igentligen inte förstår så är det skönt att veta att ni finns för en ;) pusspuss! <333<333

Inga kommentarer: