torsdag 18 december 2008

Julshopping med Sofia gumman

Hellö everybody!


sitter nu och kollar på någon Randomfilm xD haha!

har vart i stan idag med Sofia gummsan! ;) hade en skitmysig eftermiddag :)<333 puss gmn!
vi va inne i Gamla stan på julmarknad och vi handlade till familjemedlemmar! tänker inte säga vad vi köpte men det var skitfina saker. :)
sen så visade hon ett jättemysigt fik och vi köpte världens godaste varma choklad asså! den va så himla god asså!
ska köpa den fler ggr! :D

sen så åkte vi till Farsta för att sedan träffa Nicke picke :P
men han och patrick va fett sega så vi gick runt och kollade i affärer sjävla! mest mys va det i stan för det va sån stämning där liksom! iaf, sen så gick vi till Cubus och jag hittade värsta grymma fina tunkian asså! den va så himla fin! ;) ska köpa den sen i helgen kanske! även fast det är jul snart, så ska jag köpa den och ha den på mig på julafton! :D super!

idag hade vi vår sista föreställning i skolan! det gick väl bra förutom att jag gick ut med fel tonart och dem är så jävla tråkig att spela för, 7-9! dem klappar knappt och dem är bara så jävla OFF hela tiden! -,-
aja... imorrn har vi skolavslutning! börjar klockan 10:15 :P hehe!
najs najs majs bajs!
funderar på om jag skulle ha tatt ett kort på tunikan :/ jag hade ju kamera med mig :( suck

iaf, sen så träffade vi nicke picke och patrick och så gick vi runt i centrum :) sen åkte vi hem efter att killarna käkat på donken! elr som niklas säger, tjockishuset! xD haha!

iallafall så vart det en lyckad eftermiddag! men jag va skittrött när jag kom hem så jag ska sova snart, ÄVEN om det är det tråkigaste man kan göra på jorden!

men nu ska jag kolla på "Stardust"! kram!

Kram och tack för idag gumman ;) hade jättemysigt! puss

/Dannie

Inga kommentarer: