lördag 13 december 2008

my would suck i don't have my friends

Hej! :"(

sitter nu hemma hos min farmor för jag och mina syskon ska sova där!

usch! mitt liv är skit, det enda som jag ser som jag älskar just nu, det är mina kompisar! hur i helv**e skulle jag klara mig om jag inte hade er asså!

jag sitter nu och gråter och är trasig hela jag pga min pappa som är så jävla dum, och farmor om du läser detta och tror att det bara handlar om bion så har du jävligt fel. det är för övrigt om annat oxå som rör honom.

det är skit asså!
jag har lust att bara lägga mig ner och dö! :(
så illa är det, jag ska väl inte behöva gå till en medlare för att kunna prata med min egna pappa! D:

det är ju isåfall pinsamt!

aja, imorrn ska jag träffa anton och trixi, hade velat göra det nu på kvällen :(

usch usch för min pappa! han bara sabbar allt för mig.

jag har iofs haft lite kul här, vi spelade ett spel, jag, farmor, farfar, michelle, jonas, mathias, lotta, jennifer och andree... det var kul.. men jag hade hellre vart på bion med mina kompisar :´(

ibland suger verkligen livet, och min pappa fattar inte heller att han gör mer än skäller när han blir agr, han tar i så in i helvete och hotar med en massa saker. :( jag börjar gråta bara av att tänka på hur det ser ut. sen så e det sällan han säger förlåt, för....

DET ÄR ALLTID MITT FEL!!! ALLTID JAG som har retat upp honom! :"(

fasen asså, säger jag bara! :(

jag vet inte mer vad jag ska skriva, det enda det här inlägget har handlat om är hur mkt jag hatar min pappa och hur dåligt jag mår! bra!

Wi hörz! :"(
/Dannie

Inga kommentarer: