lördag 6 december 2008

snart julafton

Hej!
sitter nu och e inne på internet!

ska till Frida snart :D<33<33<33 det ska bli myyys... ;)

aja, nu e det helg, och snart e den över!! usch!
skönt med Julafton snart! ;) jag längtar! :)

ska vara hemma på julafton, farmor och dem andra kanske kommer, vet inte än... skulle inte vara otroligt... aja..
nu ska jag snart till frida gummsan, så vad mer kan jag skriva! ... hhhm...

JUST DET!!!.... på lovet kommer Anton till stockholm, då ska jag se om jag hinner träffa honom xD han skulle tydligen hem dan efter elr nåt liknande xD haha.. aja...

kan bara säga till alla mina underbara vänner... Sofia, Sofia, Wilma, Sanna, Kajsa, Fanny gumman, Frida... jaaa... jag älskar er otroligt mkt och ni e bara bäst asså!!! ;)<333 puss

ska röra mig nu!
/Dannie

Inga kommentarer: