onsdag 10 december 2008

sista Grey's

Hallo!

sitter nu och chattar med niklas angående julklappar :)
jättekuul XD haha...

kollar samtidigt på sista avsnittet D: av Grey's Anatomy :D<33 det är bäst. men nu måste jag vänta ända tills i vår D: Sofia och alla andra Grey's fan fattar :)<3<3

igår va det sista dan med vanlig skolunder med undervisning, nu har vi julrep med julpjäsen ;) hihi
i helgen ska jag träffa Anton, Trix och sen på kvällen ska jag på bio och se Twilight. :D YEEH!
äntligen ska jag få se den :D...

det skulle typ vara, Sofia, Sanna, Wilma, Jokke, Niklas sen vet jag inga mer XD hahaha XD
det enda som är minus är att jag kmr inte kunna va hos farmor, MEN det kan jag övcerleva XD hahaha...

sen på Tisdag som kmr så har vi Kvällsföreställning, Premiär... klockan sju i min skol aula.. ;)
hihi!

vad ska jag skriva mer nu då... just det, jag funderar på om jag kanske ska byta design på min blogg... jag har faktiskt tröttnat på den :/ så... jaa, men iaf...
vi hörs människor ;)

Auf Wiedersen!
/Dannie

Inga kommentarer: