torsdag 11 december 2008

förbannade blogg

Hej! ;)

sitter nu och förbannas över min blogg. den har inte gjort något annat än att krångla och det är så himla störande!
skulle byta header men det är klart att det inte funkar! *suck* aja. jag får väl lösa det snart när jag får lust att strula med det igen!
man blir så himla trött på det när det inte funkar som man vill! det kan ha att göra med min blogg elr så är det internet som ballar ur! jag säger ju att telia är sämst!

idag så har vi haft helrepsdag med teater såklart. Vincent var sjuk och jag måste nu börja kolla efter vad jag ska ha som Dvärg D: usch usch! jag vet att jag ska ha glasögon och sen så ska jag ha en luva såklart. men förövrigt då? hhm... jag får fundera vad jag har hemma XD haha

i helgen ska jag träffa Anton och Trixi men det har jag redan sagt XD haha!
sen på kvällen så ska jag på bio med "gänget" ^^, det ska bli kul! jag ska sova hos Wilma efteråt så det blir mys mys! ;) vi ska se Twilight! :D yay! äntligen säger jag bara! :O
men min farmor *host* är som hon är! hon tkr att det är för sent för mig att vara ute -.-' jag ör för fan stor nu! jag har gjort värre saker än att se på bio med nio pers till som jag KÄNNER! notera det! det är liksom lite speciellt det där! iallfall så ska det bli kul!

sen så imorrn ska jag på teatern och innan så ska jag handla julklappar till några av de underbaraste på jooorden ;) puss!
jag la undan ett JÄTTEFINT halsband som jag ska köpa oxå! grymt sött! ;)
sen så ska jag köpa en ögonbrynspenna för dem syns inte mina ögonbryn D: usch usch! dem blir så ljusa eftersom jag är blond! sen i veckan som kommer så ska jag köpa slingningsmedel! hade tänkt att slinga inför jul eftersom jag oxå ska klippa mig imorrn! jag ska klippa upp luggen igen så det blir najs!

men nu ska jag avrunda med att säga Adiós mina turturduvor! XD nån av dem som kan vår pjäs fattar kanske XD hahah!
aja!!

puss och kram!
/Dannie!

PS: glömde nämna att Andra Avenyn hade sitt sista avsnitt idag D: usch usch! nu måste jag vänta ända tills i vår, 11 Januari, innan det sänds igen! :( usch *ledsen min*, PLUS att jag hinner se lite, sen åker vi till Thailand, jag kommer inte fatta nånting när jag kommer hem! aja!

Nattis!

MvH
Daniela Westerlund!

Inga kommentarer: