torsdag 18 december 2008

Fotodags

hejsan!


tänkte bara lägga ut ett snabbt inlägg om julshowen och lite bilder. :)



Showen elr pjäsen handlar om "kalle ankas julafton". den är ganska tråkig igentligen fast vi har några riktiga godbitar i pjäsen! :P t ex scenen där Adam spelar Ferdinand haha! den är GREAT! xD haha!
iallfall: here are some pictures:

Frida gumman, som spelade "Lady" i Lady och Lufsen scenen.


Bilden ovanför är Alec som spelade "Toker" i Snövit scenen.

Jag som dvärg "Kloker". Jag hade på mig en stor grå t-shirt, gräddvita stora sockor, gammal skinnväst och min gråa mössa, som skulle föreställa Luva.

Bilderna ovan är Fanny som spelade "Mus" i Askungen scenen och "Servitris/Servitör" i Lady ocg Lufsen scenen.



Detta är jag som "Kloker". HAHAHAHAHAH! NOTERA "Tomten" i bakgrunden. xD hahaha!

Nu ska jag gå och lägga mig, kollar på Navy CSI!

jag är lite efter som är upp så här sent, men pappa behöver ju inte veta XD haha!
aja! nu ska jag sova! puss

Kram! ;)

/Dannie

Inga kommentarer: