söndag 30 november 2008

tips på julklappar?

Hej!
sitter nu och lyssnar Coldplay! dem e fasen en av dem bästa :D! hihi!
sitter och chattar med Wilmisen nu, kom hem ffrån farmor för en timma sen. va där på advents "fika", det va gröt, sen lussebullar.. och min 4-åriga bror ordnade med Kurragömma XD hahahaha!
Imorrn e det skola igen -,- usch usch!! men sen e det snart jul lov så det e positivt :D.. men jag måste handla julklappar asså... aja, jag hinner väl, men jag vet inte vad jag ska köpa till alla D: *svälj*... det e så himla svårt sånt liksom..
NÅN som kanske kan tipsa om lite saker som man kan ge sina underbaara tjejkompisar, tjej älsklingar :)<33 puss på er vännerna!!
aja, jag kanske kommer på nåt till dem ;)<33..

Kraamis
/Dannie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan göra små presnt påsar med olika sorters godis i! ^^//wilma

Dannie sa...

det var en bra idé :)<33