söndag 16 november 2008

snö-Thailand

Heej hej!
sitter nu och har precis kollat klart på Madagaskar, den e fasen ganska braa. messat med Sofia gummsan, hon e sjuk så vi kunde inte träffas :( iaf, hoppas hon e frisk till skolan imorrn.

OMG! asså. det snöar och jag kan inte fatta det, nu har det i och för sig slutat så :\ men iaf, imorrn kommer alla nior och åttor tillbaks, det ska bli kul och träffa alla dem jag saknat, vissa skulle jag dock kunna vara utan, men aja... just nu så e det såådär, har verkligen ingen lust att gå till skolan :\tråkigt. vill bara vara hemma.

jag längtar så otroligt mkt till julafton asså, efter jul så kommer jag åka till Thailand, längtaar efter det oxå :)<333 det kommer bli skitmysigt asså, ska åka till Bangkok, Koh Lanta och Krabi :D yees. det blir jag, pappa, syskonen, farmor, farfar, farbror och hans sambo. Samma människor som i våras. :P aja, iaf så kommer jag sakna mina vänner när jag e där, men jag vet att under en viss tid under resan så kommer jag kunna gå in och blogg. och det e ju braa :D<33

aja, puss nu oxå får ni ta hand om er allihopa.
puss kraam
/Dannie

Inga kommentarer: