torsdag 13 november 2008

linskoll hos Optikern -,-

Hej!
sitter nu och lyssnar på musik :\ det e najs.
usch, just nu e jag såå jävla nere asså. allt känns bara skit. Mosse ska skriva en låt text till mig och det blir säkert bra, hoppas det^^ vi kanske skulle köra den tillsammans, jag ska sjunga så ska han rappa i låten ;) det e spännande x) hahaha undrar vad han kommer upp med.
imorrn har jag oxå teater och det blir väl kul tror jag :) det blir det säkert, men jag e så himla jävla trött asså... trött på nästan allt typ.
aja, nu ska jag inte bara skriva dåliga saker här ^^haha
just NU lyssnar jag på Akon/Wycleaf jean's Låt "smeetest Girl" den e skitbraa, även om jag igentligen lyssnar på annat, som t.ex In Flames och Coldplay.
iallafall så kommer jag ha musik imorrn, men sandra va sjuuk idag så jag vet inte om hon kommer imorrn :S hoppas det! hon e en liten klenfis den tjejen, haha^^ neeh, men aaah, iaf så sket det sig lite granna på Dramat idag, bara för att hon va borta. hon e juh liksom "Winnie The Pooh" her self så det vart liksom krångel... tycker JAG iaf, och det håller säkert fler i min grupp med om! var hos optikern idag och det va juh braa... allt såg bra ut, så drf ska jag andvända linset nu. mina linser e skitjävla dyra asså :S samt att jag har försvaga glasögon så vi måste byta glaset på dem -,- och det kostar över tusen spänn -,- *suck* mkt pengar blir det :/
aja, ska nog typ dra mig nu och sen så ska jag göra nåt annat, kanske ska försöka att skriva en låt, även om jag VET att jag inte kommer komma upp med nåt vettigt xD hahahahaha

Puss på ALLA sööta vänner till mig, och PUSS på dem som visar att dem bryr sig om mig... det finns säkert människor som bryr sig, även om dem inte visar det^^
iallafall.... PuSs på aLla sööta människor,
cUpCAkeEs ^^hihihih :P<333

Inga kommentarer: