tisdag 25 november 2008

sammfattning av långt inlägg

Hej! ^^
ska bara säga ( även om jag precis bloggade det LÅNGA inlägget xD hehe ), sorry att det blev SÅ HIMLA långt inlägget, även om jag vet att många inte kommer att läsa det...
sammanfattat av det:

jag hade askul när jag gick hem ifrån Kabarén igår, Jag träffade Idol gänget på Grönan i Söndags, då jag va där på Julmarknad :)
samt att jag hade Kabaré idag och igår ;) det va najs, just det...
Niklas och Jokke och Johannes och.... iaf, Låtblanders spelade igår på Kabarén :P sååå najs... dem spelade 23 låtar på mindre än FEM MINUTER :O OMG!!!!! men dem ägde alla så in i hel**te.. xD, det va det Inlägget handlade om!!! :P

Pussisar på alla människor ( Wilma, Sofia, Sofia, Sanna, Kajsa, Fanny, Frida... ni ska ha en enorm kram ifrån mig :) älskar er alle :)<333.. sen ska Allis få en Kram av mig oxå :)<33 )

KRAMIZ ;>
/Dannie

Inga kommentarer: