onsdag 12 november 2008

Utvecklingssamtal

Hej hej :*
sitter nu och e inne på Facebook och msn :P
ska kanske gå in på bilddagboken...^^
kom hem från Utvecklingssamtalet och åt sedan middag. på samtalet så hade jag fått bra ifrån alla lärare, alla tyckte att jag va instresserad och att jag va duktig i skolan xD dock tyckte Scotty att jag skulle ta för mig lite mer på musiken när jag sjunger och inte bara mesa xD hahahaha
aja, snart ska vi ha prov på musiken och jag tror att det ska gå bra... vi ska ha prov på musik historia, typ om musikens utveckling genom årstionden... det började typ med "Delta Blues" sen så utvecklas det vidare till flera olika musikstilar ;P jag e ganska duktig, jag tror att det ska gå bra, men jag måste läsa häftet xD ej gjort det ännu^^ men jag har typ en hel vecka kvar^^ så det e lugnt liksom.
aouch, jag glömde min väska i skolan :/, klantigt av mig, men då behöver jag inte släpa den imorrn. då behöver jag bara ta med nycklar, mobil och kameran^^<33 det e sköönt :P men aah, jag e ju som sagt Väldigt klantig av mig, så det e inte konstigt ifall jag glömmer den -,-
men aah, vet inte riktigt vad jag ska skriva lägre, antar att det kanske blir ett

HÖRS SENARE! xD

Pussisar //: Dannie<333

Inga kommentarer: