onsdag 26 november 2008

bokrecension!

Hej
sitter nu och ska fixa till min andra blogg :P
lyssnar på musik, den här gången faktiskt inte på In Flames^^
slutade tidigare idag :D vi skulle ha praktiskt prov på HK men jag ska ha det nästa vecka och dem har alltid halvklass då för köken räcker inte, men jag har hem uppgift då jag ska laga mat och diska och så. *suck* aja, det ska väl gå bra. jag ska skriva klart på min bok recension. hoppas den blir bra. jag måste jobba med so sen oxå :S usch!! jag vill inte redovisa det för klassen. :S
pallar inte med det. fast jag ska bara redovisa om Vattenkraft, så det ska väl gå bra det med. Den 12 December e det Idol final i Globen och jag ska dit :D<3, det kommer att bli så najs bara!
Sen snart så ska jag och Lilla sötisen Sofia försöka få vårt biobesök avklarat, vi har snackat om det HUR länge som helst xD hahaha. iaf, vi jobbade med vårt engelska projekt idag -.- evelina och Saga och deras grupp hade svårt att hålla käften när vi övade på scen. jag hörde inte vad Sandra sa :S och då visste jag inte vad jag ska säga så vi blev skitsura. fast jag kan erkänna att vi faktiskt inte pratade ( lite, men inte så att det störde ) när dem körde igenom sin pjäs.. sen så finslipade vi vår pjäs och den vart asbra. aja, nu ska jag inte blogga as långt inlägg. jag ska fixa lite på datan nu.

puss och kraam
/Dannie

PS. jag älskar In Flames och en massa andra bra band oxå.. fast nu så lyssnar jag på en akustisk version av "Sweetest Girl" :P... såå himla braa!!!!<33
http://www.youtube.com/watch?v=RhxsEDyOtzQ <------------där har du den...


/Dannie

Inga kommentarer: