tisdag 25 november 2008

Lek i snön-Kabaré-Julmarknad->met Idolgänget

hej!!!
sorry att jag inte har bloggat på ett tag :\, har inte blivit av liksom :( aja, bloggar nu iaf! :P
sitter nu och lyssnar på musik ( som vanligt ), chattar med Jokke oxå^^
hade Kabaré idag i skolan xD ahaha, spelade gitarr och kompade, inget solonummer den här gången inte :P hade kvällsföreställning igåår, det gick braa!!! :D, värsta söötisen va däär, hihi! säger inte vem det e ;) iaf, i pausen så fikade alla och vi i Drama spelade 3 The Veronicas låtar, en Simple plan låt, plus på kvällen, Brigther Than Sunshine!!! usch, inga speciellt braa bästa låtar om man säger så :\
aja, Allis gjorde ett grymt Solo nummer när hon spelade en egen låt :D<33 sen igårkväll så spelade Niklas, Jokke och killarna ( Låtblanders ) 23 låtar på mindre än FEM MINUTER!!! xD hahahaha, såå jävla grymma dem va asså xD, ägde ALLA!!!! :D haha<3
iaf, sen så skulle pappa och dem dra hem, men jag stannade kvar för att gå sällskap med mina sööta vänner ;) mkt roligare ju :I hihi, sen på vägen hem så va det NÅN som började dra igång snöbollskrig^^ hehe. så alla börja leka i snön :D haha, askul. jag skulle kasta på Saga men missa på en meters avstånd, PLUS att jag drar omkull xD haha^^ jag e såå braa ibland... sen så va det halt och snöade så vi hade jättekul :D <33 haha, iaf, sen när vi lekte i denna röra, så hade jag en såå irriterande väska att släpa på -.-, aja.. jag trodde inte att jag skulle leka i snön ju... xD sen gjorde jag och Wilma ( puss ) snö-änglar :D hahaha, och det va ju kul xD haha, men tydligen så hade Wilma tappat sin mobil nånstans påvägen medans vi lekte, stackars henne, min pappa skulle bli skitarg, men hennes mamma hade typ inte lackat ( asså, jag vet ju inte, men det bara känns som det ) aja, iaf så hade vi kul... vi åkte skridskor på den svinhala gatan^^ haha, jag kommer Aldrig glömma den kvällen :D<33
sen i Söndags så va jag på Grönan ( Gröna Lund ) på Jul marknad och vilka träffar jag inte där... om inte Hela Idol gänget ;D hahaha, jag tog kort med Alice och Kevin, hade velat haft med Johan oxå men han försvann bara :'( usch!! uhu, aja, han va skitsööt som alltid^^ hehe... han och sina hattar^^ haha... sen så snöade det otroligt mycket i Söndags när jag och Evelina skulle hem, det va helt sjukt xD hahaha. aja, sen på Grönan så upptäckte jag att jag tappat en HEL HUNDRALAPP :"( uhu, såå himla hemskt, jag hade ju tänkt att köpa en Varm Choklad ( det va DÅ jag upptäckte det ), :'( det e bara att gå vidare, jag trodde att pappa skulle bli argare än vad han vart :S.. aja, jag har fan den mest märkligaste pappan i Hela Världen, ibland så e man bara SÅÅ misslyckad, och ibland så e man tydligen helt okey, elr så e man till och med duktig -.- aaahg, han retar mig så jävla mkt för att det e alltid fel :@ *suck* aja.
nu ska jag typ kolla in lite bloggar, sen så hoppas jag att en viss människa ska logga in på msn -.-'
men det vet jag inte om han kommer xD hahaha... tills vidare :> Puss ;>

Stor snöig Kraam ;>
/Dannie

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja guuud vad kul vi hadde i snön!! och när vi fastnade i den dära snö högen!! xD //wilma

Dannie sa...

JAAA XD hahahahahha, och marcus fick hjäpla oss upp XD hahahahahahah!!! vi hade kul vi, och när vi åkte "skridskor" på gatan XD, alla gjorde typ det XD.