tisdag 25 november 2008

chatt med Anton :D

hej
sitter nu och chattar med Anton :)<3 vi sitter och snackar om "gamla tider" xD hahahahaha... så himla kul asså xD haahha.. aja, jag ska gå och lägga mig snart. jag måste orka upp imorgon. jag kommer säkert vara helt jävla slut annars. Usch! det hände en sak med mig som va både mysig och rolig och Väldigt jobbig på samma gång :(<33 säger inte vad. fanny vet ;) än så länge så e det bara hon som vet det :)<3333 aja, jag ska chatta vidare nu och sen ska jag snart gå och sova. jag har svårt ändå att sova på kvällarna :S, as jobbigt.

Stor Mysig Snökram till mina älsklingar!<33333
/Dannie

PS.
Jag ger en godnatt kram till Anton ;), en godnatt puss på kinden till Fanny, iaf JUST idag, Ni andra som jag nämnt tidigare idag får oxå godnattpuss och kraam!!! :)<333

Jag älskar dej Fanny Gumman!!! Don't forget...... "my ass".... xD hahaha... pussis<333

KRAAAM
/Dannie

Inga kommentarer: