lördag 29 november 2008

Tack vänner!

Hej!
orkar inte blogga just nu!! det blir ett snabbt och sen ska jag sova ;\

va ute idag med Sandra, Emilia, Elliz och Sofia gumman!!! <333>
va ute med Sandra och Saga igås oxå, men Saga va sjuk så hon kunde inte hänga med :\ tyvärr..
imorrn ska jag till min farmor på Advents fika... tydligen ska vi käka gröt och sen blir väl säkert Lussebullar ^^ slår vad om det xD hahhahaha... aja.. jag har ganska mkt att fundera på nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Kajsa, Tack för det stödet och Sofia, vi har varandra.. det kommer gå bra detta :)<3333>
på Måndag ska vi hålla på med allt runt julpjäsen. vi ska städa och kolla igenom sminklogé, planera rekvesita, jaa, saker och ting runt omkring... ( hahahaha xD, notera att det rimmade xD ) ^^... aja, nu ska jag Sova ;P Puss alla och jag hoppas verkligen att snön kommer tillbaks nu när det blir jultider.. sen e det dags nu ochså att handla julklappar :) jag ska handla till familj släkt och mina sötisvänner :)<3333>

NÅGRA i min klass har fått mig att börja gilla Lolita kläder, dem e SÅ fina kjolarna och klänningarna! ;) fina... men... DYRA D: !!! Usch!


PUSS
/Dannie


Ps: ska du bli kär, se till att vara utrustad för VAD SOM HELST!!!! tro mig, du vet inte vad som kan ske!!!!

Inga kommentarer: