lördag 22 november 2008

Filmkväll

Hej!
sitter nu och kollar på klipp ifrån Andra Avenyn ;) ska träffa Sofia sen, och sen ska vi vidare till Wilma! ;) dem kommer att blir kul, vi kommer vara värsta gänget som ska ha filmkväll ;)<333
va till Ica en snabbis idag! ;P, jag ock syrran skulle handla Mozzarellaost till middan! pappa ville det, så jag köpte lite trocaderoflaskor då^^ götti gött gött va det!!!!
kollade Idol igåår!! Fan asså... Anna åkte ;__; stoora tårar!!! :(
hon gjorde skitbra ifrån sig tycker jag, även om jag inte tycker att hon e ASGRYM direkt så känns hon helt okey! :) Alice tyckte inte jag hade valt några bra låtar :S
Johan tyckte jag gjorde låt nummer 2 asbraa!!! jag älskar den låten!! :D
men jag minns inte vad den heter :'( usch usch!!! NÅN som vet det!! den som göör det kan ju skriva det i en kommentar! jag vill nämligen ladda ner den!!! :P hehe! <3
aja, imorrn ska jág på Grönan med ett par kompisar :P Evelina i min klass har bjudit mig och några till imorrn :P <3
vi höörs!!!
// Dannie

Inga kommentarer: