onsdag 12 november 2008

engelska pjäs!

Hej hej!
ska snart på Utvecklingsamtal i skolan -,-, lite tråkigt, lite kul
slutade klockan ett idag :P
kom hem för sådär en halvtimma sen.. jag och sandra och två till stannade kvar och gick ner i Aulan, där vi spelade igenom våran, engelska pjäs om "Winnie The Pooh"
jag ska spela Rabbit(kanin) haha xD, en kanin som kommer våldta Nalle Ouh på slutet xD hahah
iaf, sen när jag kommer hem så ska pappa laga middag och jag ska kanske läsa på dem ENGELSKA replikerna, iaf läsa igenom dem... sen ska jag oxå vara inne på msn ^^ haha
iallafall, idag så hade vi engelska och sen jobbade vi med några Prator. det va ganska kul faktiskt^^ hahaha
imorrn ska jag ha matte och på fredag ska jag ha det... usch, tror jag :/
vet inte om jag kommer kunna va inne på datan sen, min syster säger att hon ska ha den -,- dumma unge asså!!!
aja, jag vet inte vad jag ska skriva mer nu så.

Ciao, Adios, Auf Wiedersen, Bye, See ya!

STORT PS: Jag e skit suugen på sushi eller Kina mat, typ jätteräkot med ris elr stekt ris, som man även äter i thailand^^... as sugen på den maten :D<3

Inga kommentarer: