torsdag 20 november 2008

Manusläsning!

Hej!
sitter i skolan nu och bloggar. vi jobbar med julpjäsen :D kuul.. hihi^^
sen idag har jag tyska oxå, usch, det suuuger! sen gick min lins sönder igåår så nu ser jag inget... sen när jag va hos optikern så skulle jag få starkare glas i mina glasögon så hon tog glasögonen -,-
suuck... aah, och desutom så skickade hon inte med några x-tra linser så pappa skulle fixa det idag när han jobbade -,- hoppas fan attt han gör det oxå -.^
sandra gick hem för en stund sen, hon spydde och mådde riktigt skit asså.. tkr synd om henne :(
krya på dej gumman!
på Lördag ska jag bort med några kompisar och misstolka inte, men det e INTE en "kröökarfest" -,- palla med att krööka asså! det kommer dröja innan jag drar ut... tror jag xD hehe... iaf! Joel går runt och tjatar om en femma av folk, han vill köpa kaffe och har ju såklart inte egna pengar-,-
han e helt jävla hopplös xD hahaha. igår hade vi HK!!! det va skitkul, jag jobbade med Kajsa :D vi skulle baka kolakakor ;) dem vart skitjävla braa... maria och sandra jobbade med Joel xD hahahaha... han tappade deras deg på Golvet xD ahahaha, stackars maria och sandra^^<333 men sen har vi ju sett joel baka förut på HK! hahahahaha xD det e bara att konstatera att han kanske inte ska stå i ett kök^^ haha! aja, nu ska jag röra mig :P

Kraamizar
/Dannie

Inga kommentarer: