tisdag 11 november 2008

Äntligen Hemma!

Sitter nu och kollar på Äntligen Hemma xD, tkr igentligen att det suger xD men syrran ska se det och vi har "sändare" in i mitt rum ifrån undervåningen...
har fixat med bloggen , men jag fattar inte ett ända skit-,- *suck* aja, Sandra får lov och hjälpa mig imorrn^^ jag har iaf fått till det som jag tyckte va viktigt xD haha
Senare ikväll e det House, vet inte riktigt om jag ska se det :\ kanske skiter i det och går och lägger mig istället, jag hade skitsvårt att komm upp imorse och va helt slut nästan :S....
imorrn så har jag matte -,- (usch), sen har jag drama :D, det kommer att bli kul... och sen får jag inte glömma att jag har engelska också, men då ska vi skriva manus, Jag hoppas verkligen att vårt manus blir klart. jag vill börja öva, vi MÅSTE DET liksom... men aah, fortfarande problem med våra roller :/ tyvärr! jag och sandra ska snacka med Kurre imorrn om det, fråga honom om hur vi ska lösa det. aja, pussisar alla! bloggar senare kanske, hur som helst så bloggar jag imorrn :)<3


Puss och kraam<33 (:
/Daanielala

PS. Glöm inte att kolla in min gamla blogg, haha ;)

Inga kommentarer: