tisdag 11 november 2008

Hej hej :)

nu ska jag dra mig... jag måste sova, annars kommer jag inte orka med ett skit imorrn...
tror ni att jag skulle orka och klara av att vara uppe hela natten, jag vet inte om jag skulle klara av det hahahaha xD. man kan ju prova men om jag misslyckas så kommer jag ALDRIG att klara av att komma upp på morgonen :S usch usch isåfall! men man kanske ska göra ett försök :P, kanske!
iaf, imorrn så har jag Matte första lektionen :( usch det med!
aja, jag kanske kan hålla mig uppe om inte, så får vi väl se hur det kommer gå i skolan imorrn :/
jag hoppas att jag kan komma att få sova... gjorde precis en Ciabatta till mig^^ gööt så in i helskotta xP men aah, iaf... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... nu skulle jag vilja ha nån att pussa på ;( men aah, vad mer ska jag skriva xD hhahaahahaha
jag antar att det tills vidare bara e att säga Adjö....... neeh, jag bara skojja, jag kommer stanna kvar här^^

men jag säger nu Godnatt för dagen, kanske! x'D

Pussisar ;)

stort PS. jag saknar Sofia SÅ OTROLIGT mycket, och jag saknar Joel :'( också... sen saknar jag Adam och Wilma, och Kajsa, och Sofia vQ... iaf, saknar er otroligt mycket, och ers namn jag inte nämnt, ni ska inte hata mig elr bli ledsna bara för att jag inte har tagit med era namn, Maria gumman! saknar dej med, sen saknar jag dej oxå Sandra, men dej träffar jag juh varje dag i skolan, tänker mest nu på dem äldre i klassen^^.... men iaf, nu ska jag kanske dra mig iaf^^...

pussisar alla sööta CuPcAKeS ^.^ hiihihi (puss Joel)

Inga kommentarer: