torsdag 27 november 2008

Telia suger ba**e -,-

Hej, Dannie här.
sitter nu och lyssnar på In Flames. e inne på lite bloggar och kollar runt. kanske ska byta mall på min blogg. men sandra andvänder den jag har så jag vill inte ha samma. drf har har jag den på min andra blogg.
iallafall, imorrn så ska våra bokrecension/författarporträtt in. jag har skrivit tre recensioner om böcker i samma serie. dem e asbraa... iallafall imorrn när jag har teater så ska jag kolla på julklapp till Sofia, Sofia, Fanny, Frida, Sanna. jag har ingen aning om vad jag ska köpa asså xD hhahaha.. jag vet påt ungefär vad jag ska köpa, men jag är inte säker. jag vet vad jag ska ge till alla i min Familj. Morfars present är Bäst asså... aja, jag ska köpa en ny remsa imorrn oxå.. sen så ska jag nog åka direkt efter skolan, så att jag spar tid ;) hihi...
ska be pappa om att han fyller på pengar oxå på mobilen. jag har slut och e pank rent ut sagt. det e tråkigt, drf då kan jag inte messa till Anton -,- jobbigt jobbigt. sen hoppas jag att jag vinner den där mobilen som jag är med och tävlar om :D.. det skulle vara så najs.. kanske ska skaffa ett Tele2 Comviq kort till min mobil, för Telia suger ba**e... -,- dem flesta, typ alla, kompisarna har comviq och jag som har telia kan inte messa med dem då på lektionen -,- *suck*
aja, nu ska jag typ, göra nåt, jag e riktigt uttråkad asså. aja, tills dess.

Kraamiiiiiizzz
/dannie ;)

Inga kommentarer: