torsdag 13 november 2008

svenska lektion!

Hej hej!
sitter nu i skolan och ska jobba med min sonett.. saknar faktiskt Joel väldigt mkt :/ usch, saknar Sofia oxå<333.
längtar otroligt mycket till jul lovet och tiden runt där. :(
ska till optikern sen idag, hoppas att det ska gå bra.. det e återkoll på linserna. så att inte synen försämrats, hon ska se hur mina ögon reagerat med linser i ögonen. jag trivs skitbra i linser :D
aja, nu måste jag nog jobba typ, innan kurre ser att jag e inne på bloggen xD, dåh blir han nog lite atg på mig^^
jag ska jobba med en bild till min sonett nu, den handlar om "döden". det enda jobbiga ¨på lektionen nu e att jag inte kan lyssna på musik, för jag har återigen klantat mig och slarvat med att ladda mobílen min -,- KLANTIGT!!! lägger ut en bild sen på Joel söt i femman^^ hhahaha, han kommer döda mig xD hjahahaha aja, ska röra på mig nu!

pussisar alla sööta!
/dannie<33 :*

Inga kommentarer: