söndag 11 januari 2009

...

hellu.

sitter nu och kollar lite på internet och ska laga mat om typ five minutes.

klev upp kl tolv idag, men var skittrött iaf. sen kollade jag på tv för jennifer och andree var på kalas till kl två.
sen gick jag oxh la mig och läste men jag var så himla trött i huvet så jag somnade nästan direkt. sen sov jag i några timmar elr så. Vaknade vid fem elr så igen och läste några rader men jag kunde inte komma till ro för mina småsyskon höll på och skrek och stökade på undervåningen. -,- suck.
wellwell...
sen satt jag och löste korsord. en ganska lugn och tråkig dag har det varit :o/ men jag överlever.
ska gå och lägga mig vid halv nio ikväll elr nåt så jag är pigg i skolan imorrn för jag HATAR måndagar nämligen.
bloggar mer imorron.

Mvh//Dannie

Inga kommentarer: