tisdag 20 januari 2009

skolan

Hellun ;o)))

sitter nu och har rast med min Cepe klass ^^ haha!
jag ska ha engelska strax efter rasten.

idag är det tisdag och jag har syslöjd. Yaaay!!!.... typ.
vi ska jobba med Remade där och jag ska antagligen göra en liten Plånbok eller nåt.
Sen ska jag göra en ballong midjekjol efter det.

Imorrn är det onsdag och en pricka vecka kvar tills jag åker till Thailand. ;o))) äntligeen!

När jag kommer hem sen idag så ska jag lägga in lite bilder. Kunde inte det igår eftersom Erica, http://prickigahastar-erica.blogspot.com skulle lägga in statistik och besökare räknare på bloggen åt mig. ;o)))

Bilder kommer senare idag, ha det bra med er.
/Dannie :o)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej jo jag förstår dig :) Ja de skulle va kul för någon dag ! & plåtas av ett riktigt proffs med skulle ja vilja göra
Ha de bra <3