lördag 17 januari 2009

Bio och shopping

Hellu.
sitter nu och har kollat lite bloggar. Ska strax överlämna datan till lillebror som ska spela "disneys magiska målarlåda" ^^ haha.

Imorrn blir det bio med moster. Ska inhandla L óreals nya mascara "Collagen". Den verkar skitbra och dem har nu erbjudande på Åhlens, den kostar bara 125,- annars kostar den 160. så jag ska slå till och i värsta fall om den inte funkar så får jag köpa en vattenfast nere i Bangkok. Sen ska jag kolla på Isadoras ögonskugga där nere. Minns inte vad den heter.
menmen.. iallafall.
Det blir bio imorrn med moster och sen ska jag även in på Weekday en stund också ska jag gå in på Gina Tricot och kolla lite kläder där. Jag vill köpa en kjol där som är midjekjol oxå vill jag köpa en Tröja.

sen kanske jag ska se om vi kanske kan fika på Waynes coffee. ;o)))) iiih!! deras Chailatte är så himla god.

men jag bloggar mer imorrn om jag inte gör det idag. Jag ska städa mitt rum nämligen.
/Dannie :o))))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :D jag anmälde mig frivilligt till frisörer som behövde hårmodeller :) så det kommer bli jätte kul att jobba med dom.Om jag får säga vad jag tycker,så tycker jag att du inte ska färga ditt fina naturliga hår ! Jag ångrar lite att jag gjorde det..det blir så svårt med utväxten & man kan aldrig få tillbaka sin normala hårfärg.Men visst,det kan va kul och roligt att färga.Börja kanske med en toning först ? :D Ha de braa ! kul att du följer bloggen :) e de ok om jag länkar till dig ?