tisdag 13 januari 2009

Thailand och läxor = Sugigt


Hellu.


sitter nu och ska samla in lite olika fakta om mina olika inlämningsarbeten.

ska bland annat skriva en uppsats om "Buddismen" och en uppsats om Thailand när jag är i Thailand xD hahaaha.. så jag ska tjuvstarta lite i för väg så att det inte blir så himlans mycket att jobba med där nere. Mest intervjua och Samla lite "live info" hahaha XD

Menmen... därför kan jag inte ha med så himla mycket mer för det kommer kräva en del arbete av mig. Problem!!!
kommer nog behöva ha tillgång till dator. så det är det enda jag kan se minus. OM jag inte skulle kunna ha med en dator som jag bara skriver på, UTAN att jag har internet. menmen.. jag får väl klara mig ändå. Det ska nog funka. ;o))

Nu kom pappa och lillebror hem ifrån dagis. Inte fatt pappa har vart där xD men det fattar ju vem som helst XD

WellWell.. nu måste jag fortsätta.. Pappa ska ha datan ikväll tror jag så jag kommer nog inte kunna blogga mer ikväll. Ska plugga läxor oxå. MÅSTE se till att det går bra nu i skolan fram tills Thailand, Även efter såklart men whatever.

P&K
/Daniela

Ps. Du får inte andvända mina bilder på något sätt utan min tillåtelse.

Inga kommentarer: