söndag 25 januari 2009

FS och en Vacker bild.

Hellu.

sitter och chattar med Trixi och Anton samt är inne på FS! yay!

La ut bilden ovan där och fick en kommentar. Han som kommenterade tyckte att det va en fin bild och att det va roligt med ett annorlunda ansiktsuttryck. Jag blev fett glad. ^^

Alltid kul med lite kommentarer. Appropå Kommentarer; Skulle vara kul med lite kommentarer på min blogg. Fast det är klart. Vrf ska ni kommentera om det inte finns nåt att kommentera. xD ahaha!


MEN ni får JÄTTEGÄRNA säga vad ni tycker om bilderna jag lägger ut eftersom i stort sett ALLA är tagna av mig själv. Några enstaka är tagna av kompisar. ;o)))

Ha det gött!
ska sova snart eftersom det är skola imorrn!

/Daniela

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack så otroligt mycket för den kommentaren, det värmer.

Den här bilden gillar jag, den har ett trevligt utsnitt och sepia är en riktigt passande toning. Ett tips är att vad du än fotar människor eller djur så se alltid till att ha skärpa vid ögonen. Det ger otroligt mycket och då spelar det mindre roll om annat är oskarpt.

Din header bild är också väldigt trevlig, jag gillar vass. Det blir oftast bra på bild :)

Dannie sa...

Det ska jag tänka på. Tack för att du tog dej tid och kollade in. Betyder mycket. ;o))

kram daniela!