måndag 12 januari 2009

Usch för skolan...

Hellu.
sitter nu i skolan och har allmänt jävla tråkigt. När jag kommer hem ska jag ta kameran och gå ut och fota lite. OM jag får några bra bilder eftersom det är dåligt väder ute och sämst ljus just nu.


Har lunch nu, så jag sitter och tråkar. Sket i att äta för att det är pyttipanna, skolan smakar tre år gammal överbliven potatis med låtsaskött. *suck* -,-
well, well... jag måste överleva i två år till. men det ska nog gå! ;o)))

laddar in nya bilder sen när jag kommer hem. Och GLÖM INTE att kolla in Blixmans blogg, för hon är himla duktig på foto. ;o)))

nu ska jag typ logga ut snart. hoppas att engelska lektionen går himlans fort asså. Menmen..

höres sen när jag kommer hem!



/Dannie! ;o))) puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gör bara bloggdesigner till blogg.se för jag har ingen aning om hur man kodar och så på blogspot, tyvärr.

Malin hälsar tillbaka :)

Anonym sa...

Tack så mycket ! ;D kraaamar