torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen

Hejsan svejsan allebody!

sitter nu och kollar på Goya's ghost med Stellan Skarsgård och jag ska sammtidigt nu ladda in mina bilder från kameran. tog lite fina bilder igår på nyårskvällens slut där ^^

laddar in dem sen! :o)

kom hem från farmor vid strax efter fem idag. Kerstin och Arne som oxå hos farmor igår. xD hahahahaha!

iallafall, vaknade nån gång strax innan tolv, men jag fick inte sova ut bara för att mina irriterande småsyskon väckte mig när dem hoppade jämfota över mig där jag låg på golvet. -,- suck...

dagen har vart okej. softat hos farmor hela dan och sen så fick farmor ett ryck att vi skulle ut och gå en promenad allihopa. så det va bara klä på sig och gå ut. Men jag glömde kameran. attans! det va ju en PERFEKT dag för att kunna ta lite vinter inspirerade bilder tack vare frosten som låg överallt. den verkligen stog ut från dess föremål. :D aja! det kommer väl kanske fler dagar, då måste jag verkligen ut och fota. hoppas det blir en bra dag för det imorrn :o) hihi!

nu ska jag kolla vidare på filmen och fixa med bilderna

:o))
hihi!

pusspuss på er!
/Dannie ;o)

Inga kommentarer: