torsdag 8 januari 2009

Skolstart!

Hejsan.

sitter i skolan nu och har precis fått en tio minuters rast.
Vi har pratat gymnasium, men jag vet redan var jag kanske ska söka som första handsval ^^ linje oxå ^^ hehe ;oP

aja.. sen ska vi typ planera terminen ochså ska i jobba. hoppas vi får sluta tidigare. ;o))

kunde inte ladda in nån bild eftersom det inte är mitt konto jag är inne på i skolan ^^
Jaha. OCH NU...

ÄR det bara TJUGO DAGAR kvaar tills jag åker till Thailand. iiiih! ;o)))) finally!
får hoppas att veckorna går fort fram ^.^ hihi.

aja, well well.. nu ska jag kolla in eva blixmans blogg. sen börjarr vi typ igen :o)

Ha det gott, bloggar senare när jag kommer hem ;o)))
/Dannie

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: tack ;D joo precis,de blir ju lite tråkigt att inte kunna ha vanliga örhängen.brukar titta på smycken när jag är och shoppar och tycker de e lite synd att ja inte kan ha örhängen som jag tycker är snygga.Men vi får se hure blir med töjningen,visst ja tycker också det är fint men tråkigt ibland
Kram /Em