tisdag 27 januari 2009

Dags att sussa.

Granholmen, strax söder om Möja.

Sovande lillebror.



Tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg och säga Godnatt.
Vi har packat nästan hela kvällen och min och Jennifers Väska vart Smockfull. ÄNDÅ hade jag tagit med mig grymt lite grejer, för att vara tjej ändå, Vi är ju liksom borta i en hel månad.

Imorrn är det tyska som första ämne. SISTA LEKTIONEN :oDDD yay, äntligen!

Sen efter en hel dag så slutar jag med ruulig syslöjd. ;o)

MEN jag har därimellan ett två timmar långt SO pass. MEN det brukar gå bra med tanke på vilken GRYM lärare jag har så får hon dem värsta ämnena verka asintressanta. ^^ haha.



På lunchen ska jag gå ner till Konsum och köpa en chokolad kaka, bara för att jag hittade en tjugolapp i min jackficka. ^^

ska nog köpa en Ramlösa Balans - Persika. Den är grymt jäkla god asso.



Menmen... NU tkr pappa att det är läggdags.



GLÖM INTE!!!!

jag kommer blogga när jag är i Thailand. Kmr dock inte kunna lägga in bilder. Men iaf. Jag fortsätter blogga, med några dagars mellanrum och GÅ GÄRNA IN OCH LÄS!!!



Godnattkramar!

/Daniela

Inga kommentarer: