lördag 3 januari 2009

Fullt Hus 2


Hejsan Svejsan!

kollar på "Fullt Hus 2" just nu. Den är skitrolig XD haha!


har lagat middagen idag. sen gjorde jag en enkel efterrätt, som alla tyckte va god.

Va ute och gick idag. Va tydligen ute i en timma och gick XD haha, men det va skönt att få luft. Fast det vart kallt efter ett tag eftersom jag stannade flera gånger och fotade. men jag tycker inte att jag fick några fina bilder.


imorrn ska jag ut och gå igen. sen ska jag kanske boxas XD hahahah XD.. njaae, vet inte. men KANSKE!

Snart är det Skola igen oxå.. tycker det ska bli sådär :o/

jag är i Thailand under Sportlovet. Jag åker den 28 Januari, :D YAY! ska bli så himla najs.
Jag kommer nog troligtvis blogga lite när jag är där nere. Iallafall nånting.
aja.. veckorna fram till resan kommer gå skitfort ^.^ så jag det är inte så långt kvar tills dess. :o)

men nu ska jag kolla klart på filmen! ;o)

sen ska jag sitta och rita en stund.


Bloggar mer imorron! ;o)


/Dannie

Inga kommentarer: