onsdag 21 januari 2009

Onsdag...


Hellu.
Dagen har varit bra och jag har vart på stockholms Estetiska gymnasium och kollat på deras konsert, "steg för steg". Tycker den var bra faktiskt. Duktiga dansare och en tjej som sjöng Mercy ( Duffy's låt ) och hon gjorde den grymt bra! :oD
imorrn är det torsdag och Tyska, men jag ska bita ihop och vara stark och gå dit iaf. Även om det tar emot så in i hel**ete.
Sen ska jag njuta av fredagen för det är sista helgen innan jag drar min kos till en varmare plats. ^^ plus...
jag ska köpa tredje boken i Stephenie Meyers Twilight serie. Eclipse heter den på engelska, men minns inte vad den heter på svenska. hhm?
Sen ska jag fika med Sandruu på Wayne's Coffee, Yay! MYS MYS kommer det bli. ska köpa en stor Chai-Latte har jag bestämt, sen kanske jag köper nån macka elr nåt till. Det får vi se.
nu ska jag kolla Råttatouille (Råttatoooi). Den är gullig och grymt bra gjord. Men sedan är det ju Pixar som gjort den. ;o))
bloggar mer imorrn!
/Daniela

Inga kommentarer: