lördag 10 januari 2009

Fullt upp!

Hallo!

Sitter nu vid datan ( såklart, annars e det svårt att blogga ^^ ) och kollar runt på ericas blogg http://prickigahastar-erica.blogspot.com/ där jag har designat hennes header ;o)) hihi! iaf..

sen håller jag på och ska mejla en massa bilder till mig själv så att jag kan öppna dem sen hemma på ericas data, för jag ska till henne idag och Ericas vänninna Sus, ska komma och lära mig Ph. så det blir kul. och drf ska jag mejla biler till mig, för då ska jag leka med mina egna tagna bilder. det är lättare att lära sig om man känner bilden typ elr så. :o)

sen om vi får tid över så ska jag å erica fota lite montage. annars om kl blir för mkt så ska vi ta det en annan helg :o)) hihi..

sen ska jag även ladda in bilderna ifrån igår när jag va hemma hos frida en stund. Hon tog jättefina porträtt bilder på mig som jag tänkte att jag skulle lägga in. Men det gör jag typ kanske imorron elr sent ikväll. För jag ska bort sen ikväll oxå och Fira Fanny som fyller 15 år, hon blir alltså, BYMYNDIG!! så jag har köpt en lite rolig sak som jag lägger ut bild på sen. KANSKE!! xD hahahah!

så den här helgen har det ganska körigt, förutom imorgon kanske. Samt nästa helg är det oxå en massa saker som jag ska göra. Jag ska på lördagen elr söndagen på bio med min bonus moster och se Twilight ( jag ska läsa böckerna nu när jag åker till Thailand ;o)), )
sen på söndagen ska jag till Sydpoolen i Södertälje, med släkt. sen nån av dagarna ska jag kanske träffa Erica igen oxå. ^^ ganska fullt upp XD hahaa!!

SEN...
helgen efter så är det TVÅ dagar kvar tills jag åker till Thailand. Och den helgen är det packning, INGET annat liksom. ;o))) men det är kul att jag kan göra saker nu innan för då har jag kul medans jag längtar till Thailand. Det känns lite segt att jag ska sitta och vänta liksom varje helg nu innan -,- men nu får jag ju ha kul ;o))))

så det är mysigt..


men ha det gott med er. KANSKE.. bloggar senare ;o)

/Dannie!

Inga kommentarer: