onsdag 14 januari 2009

Twiligt och New Moon...

Hellu.



sitter nu och läser om kändisar på nätet. Skoldagen har varit bra och jag har haft en rulig svenska lektion. Imorrn är det tyska som är så tråkigt det kan bli.

Sen idag efter skolan var jag i farsta med pappa och min lillasyster.

Jag köpte en bok. en Bikini på Stadium och ett par gympaskor. Sen köpte jag en Kajal oxå. Köpte den hära "Mineral Foundation Powder". Som ska vara bra tydligen enligt flera kompisar och jag kan bara hålla med dem. Provade den nu och den sitter så himla fint.

Inköptes på Kicks för 175 spänn. Ganska dyrt men värt pengarna. Men...


Gissa vilken bok jag köpte då?? ;o)))) haha.. Bok nummer två i Twilight serien. På engelska heter den "New Moon" men på svenska går den under namnet "När jag här din röst" och jag kan bara säga för er som vill låna den på bibloteket och bor i sthlm. haha, LYCKA TILL!!!

det va drf som jag köpte tvåan och fick låna ettan av en kompis. Man får inte tag på dem för dem är så himla eftersökta. Men nog om det.


Imorrgon väntar en ny dag och på Fredag börjar teatern. ;o))) jiippiiii!

ska bli kul!

Well, ska kolla vidare på internet nu. Sen ska syrran ha datan så jag bloggar mer imorrn och jag inte lägger in nåt inlägg med bilder.


kraamkraam

/Dannie.

Inga kommentarer: