söndag 25 januari 2009

FS och MCR...

Bilden är tagen av mig själv Hemma mpå toan. ;o))) Fin va?



Hellu.

sitter nu och är inne på FS och lyssnar på MCR! Najs

Anna är här och vi har käkat Revben och potatos till middag.

det va göttigöttgött!


Imorrn är det näst sista skoldan! hhm? jaa, vad tkr jag om det då?
Lite blandade känslor. Kommer OFC sakna älsklingarna FRIDA OCH FANNY!


:'o( men men...

Ska kanske handla lite resegodis imorrn på lunchrasten! :oP hehe!
ska svulla XD hahahaha! well..

Imorrn kväll är det packning och jag hittade ett par sjukt snygga skor på Scorett. men dem var too Expensive. Vet inte om jag vågar lägga 700 spänn på ett par skor som jag är tveksam om jag kmr andvända. Vill ju inte att det ska bli att dem står efter skolavslutningen! :o/

men skitsamma... ska njuta av mina vackra bilder nu! ;o)))



ha det gött!
/Dannie

Inga kommentarer: