söndag 18 januari 2009

Ny Möblering

Hellu.

sitter nu och är inne på FS ( http://fotosidan.se ) . älskar den! ;o))

idag blire bio med moster. :oD iiih!
vi ska se Twilight och jag ska inhandla trosor men ingen mascara ;o((
pappa tyckte jag skulle köpa den nere i Bangkok istället. så jag ska göra det, ;o)))

Ska handla på Gina Tricot och kolla in den lilla secondhand butiken där på Götgatan.
sen kanske vi ska fika lite på Wayne's Coffee om det finns annars får vi ta nåt annat mysigt fik. :o)))

Lägger in bild sen på Min nya design i mitt rum. Jag har tagit bort dockskåpet och skivan under. Sen har jag haft kvar den lilla byrån där har jag rensat och samlat alla mina smink och hårprodukter/verktyg. Sen har jag ställt en stor vacker spegel på byrån ( får inte skruva i väggen i onödan för jag ska bara ha såhär till Thailand, när jag kommer hem ska hela rummet möbleras om ) sen har jag bytt lampa i mitt fönster. Har en Korgskärm och en Marmor fot, Jättefiin! ;o)))

/kram Daniela <3

1 kommentar:

Внукот sa...

Nice photo! :)


http://babamitrajanka.blogspot.com