fredag 23 januari 2009

bloggar från skolan...

Hellu.

sitter nu i skolan och har svenska. Vi jobbar med Intervjuer och jag har intervjuat Snigel i Björnes Magasin. ^^ haha!

Senare idag har jag Teater och efter lunchen har jag bild. Innan dess har jag musik, då ska vi vara i datasalen. ;o))
Vi ska redovisa musikporträtt, Jag ska redovisa det amerikansa Bandet ToTo. ;o)))) dem är fett bra!

Nu lyssnar jag på Simple Plan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nu ska ni få höra en helt sjuk sak. När kurre var påväg hit till klassrummet för att han lämnat en av datorerna, så stötte han på att NÅGOT PUCKO har BAJSAT utanför Matsalen. XD hahahahaha! en 1,5 decimeter lång bajskorv. XDXD hahahahahahaha . Det tycker jag var ganska sjukt. Elr VÄLDIGT sjukt, XD!

Wellwell. nu måste jag nog jobba. Bloggar mer imorrn eller så. om jag inte gör det redan ikväll. Det får vi se. ;o))))

/Kram Daniela!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah, tack så jättemycket! Ska göra mitt bästa för att göra dig nöjd i fortsättningen med :)