lördag 24 januari 2009

Prinsessan Frida

Min Frida älskling. Visst är hon en vacker prinsessa! ;o))) Älskar henne.Hellu.

Sitter hemma hos Frida Gummsan. Har det skitmysigt med henne! ;o))

Ska hem sen. Vi har Dansat XD hahahahahah! och jag käkade här. ;o)))
Skrattat är något vi definitivt gjort XD hahahahaha! sjukt mycket.

Sen har vi gett varandra rygg och nackmassage och hon var så HIMLA SYPERSNÄLL och gav mig fotmassage. ;o))) tackar gumman!

Sen idag har jag packa. Skönt att få det gjort, men tråkigt så in i helvete igentligen. AJA! ska inte gnälla.

När jag packat klart så stack jag till frida vid fyratiden och här sitter jag nu! ;o)))

Frida gick precis på The Toilet. ^^
Ska nu lyssna på lite musik och hänga med henne. Hon kommer strax nu! ;o)))



Är lite nyfiken på vilka som läser min blogg.

Vem är du som läser min blogg? ;o)))


kram Daniela!

Inga kommentarer: