fredag 16 januari 2009

Skolbloggar

Hellu.

sitter nu i skolan och har rast efter en seg No lektion ^^

haha, jag och Kamilla kom på att våran No lärare troligtvis blivit bortförd från en gammal afrikansk stamby ( hon är inte mörk ). Hon MÅSTE gå på nånting. XD hahahahaha¨


efter skolan har jag teater och jag ska dit med saga och sandra tror jag. Vet inte om hon kommer åka direkt. Sen nästa vecka måste jag köpa en ny Mascara. Ska kanske köpa en som heter Collagen av typ L óreal.

men jag måste ha en vattensäker som går att bada med. Annars kommer jag se ut som en tvättbjörn nere i Thailand XD hahaha.. och det vill man ju inte.


Well. Ska ha svenska strax och då ska jag skriva rent min intervju med Snigel i Björnes magasin.

haha ^^

sen idag har jag bild. Det ser jag fram emot att ha. För jag sitter med mina älsklingar Fanny och Frida, Snuffe och Snuffi. haha ^.^

Vi är totalt CRAAZZZZZY.. Dem har verkligen dåligt inflytande på mig! XDXD


bloggar ikväll.

/Dannie

Inga kommentarer: