söndag 11 januari 2009

Blixmans blogg

hejsan svejsan.

sitter nu och ska precis läsa Blixman's blogg ( http://blixman.blogg.se/ ) ;o)) hihi!
hon är jätteduktig på foto.

hade faktiskt inte tänkt att jag skulle gå in på datan, utan jag skulle titta på TV, men jag tog fina bilder på ljusen på matbordet som jag tänkte ladda in om en stund. :o)

Sen ska jag hålla på i Ph en stund. Sen ska jag gå och lägga mig och läsa, så jag varvar ner en stund innan jag ska sova.

Vi har precis upptäckt att vår mikro kanske är Paj efter att jag kokat köttfärsen i mikron när jag skulle laga mat. -.- suck. jag är en jävlans klantskalle. aja...

NU längtar jag till Thailandhimla mycket. Jag orkar inte med skolan. men jag antar att jag ska ha trevligt dem här korta veckorna fram tills jag ska åka. :o/ :o)

well, well...
bloggar senare!
/Dannie

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla du! :o))
kram Eva