fredag 20 mars 2009

teater

Hellu.
sitter nu och har fixat en ny header till bloggen. Jag tkr inte att den med svanarna jag hade innan vart bra.
Om en timme ska jag på teater men jag får inte tag på Sandra så jag antar att jag får åka själv.
-.-' suck
Sen ikväll ska jag eventuellt träffa tjejerna. Maria och några till kanske det blir säkert. jag vet inte riktigt vilka som ska träffas. :o)
menmen...
Laddar in bild sen på nya headern och den gamla så får ni säga vad ni tkr! ;o)
behålla elr byta!
men nu ska jag ladda in två låtar i mobilen, sen ska jag spamma sandra med telefonsamtal.
Hon har mobilen avstängd och det är ingen hemma. Hur fan ska jag nå henne då?? :oS

jag får se hur jag löser det! :o) <3
Kanske inte bloggar mer idag eftersom jag är väldigt tight efter teatern!
Hörs!
btw, FAN vad jag längtar till sommaren D:
En bild från i sommras ute hos morfar. Hoppas att tiden fram till sommarlovet går jäklans fort. Jag vill att det ska bli sommar nu! :D
PUSS!
/Danniiie

Inga kommentarer: