lördag 7 mars 2009

070309


Hejsan svejsan.

jaha, så var då helgen snart över.
Jag hade teater igår och det var sjukt kul för vi dansade.

Innan det var jag och sandru och fikade och sedan efteråt så handlade jag en mascara och lösnaglar.
Jag handlade Isadoras nya Boost-up mascara. Den funkar skitbraa! :oD
Imorrn ska jag hem till Erica och vi ska ha fotosession, om man nu kan kalla det, det! XD haha!
Andree ska få följa med.
Idag åkte jag in till stan med Sandra. Vi drog in till medis och va in på Weekday och
Monki. På monki hittade jag värsta fina klänningen och kjolen för tre hundra spänn styck. Funderar på klänningen till Kabarén för jag har nog kanske bestämt mig för att sjunga ett solonr.

menmen....
Saaaknaaar ananasdrinkarna i Thailand och den vita sanden. och ofc VÄRMEN!!!
jag vill tilbaka....
Men NU, ska jag typ sova strax.
Ha det gött så lägger jag in bilder imorrn på dagen.

/Daniela

Inga kommentarer: